Při nákupu zboží nad 2000,-Kč


POŠTOVNÉ  ZDARMA


(Doprava GEIS Parcel)


 








DALŠÍ VÝDEJNÍ MÍSTA:

  • Aukro point
  • DPD Parcel Shop
  • DPD
  • Poštomaty
  • Balíkomat

KONTAKTY

E-shop Dekorace Aligátor
Lucie Čechová
tel: + 420 777 616 442
napište nám

 


NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 670 Kč (25 EUR)
naše cena 4 340 Kč (161 EUR)
naše cena 3 990 Kč (148 EUR)

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 2 750 Kč (102 EUR)
naše cena 159 Kč (6 EUR)

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

 

Základní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím – Lucie Čechová, Provazníkova 20, 61300 Brno, IČ: 87679850, ŽL. vydán pod j.č. MMB/0096398/2011,tel:777/616442 info@dekorace-aligator.cz a platí pro nákup v internetovém obchodě www.dekorace-aligator.cz.

Provozujeme pouze e-shop, na uvedené adrese NENÍ kamenná prodejna.

Kupujícímu je doporučeno, seznámit se s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.

Veškeré ceny zboží jsou koncové, vč. DPH.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami. Tyto podmínky jsou k dispozici na stránkách e-shopu www.dekorace-aligator.cz. a obě smluvní strany jsou povinny se jimi řídit.

 

Objednávka

Objednávka je návrhem kupní smlouvy mezi prodávajícím – viz.výše a zákazníkem  a vzniká závazným potvrzením objednávky prodávajícím. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a s reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

Registrace v e-shopu Dekorace – Aligátor není nutná, ale celkově to usnadní stávající i budoucí komunikaci. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci e-shopu, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech (viz Bezpečnost a ochrana osobních údajů). Kupující nám touto registrací dává dále souhlas k zasílání informačních emailů v rámci slev a akcí v našem obchodě - toto lze samozřejmě písemně kdykoli zrušit.Na e-mailovou adresu, kterou jste zadali, Vám přijde potvrzovací zpráva (automatická kopie objednávky).

V případě platby na účet vyčkejte na zaslání podkladů pro platbu s uvedeným VS.

V případě dobírky budete informováni o zpracování objednávky a termínu odeslání.

 

UPOZORNĚNÍ pro nevyzvednutí dobírky: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek  z celkové ceny objednávky. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami . Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazená smluvní pokuta) budou postoupeny naší smluvní společnosti k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího zaplacením kupní ceny a jeho převzetím.

 

Storno objednávky ze strany kupujícího:

Pokud si nákup rozmyslíte, můžete objednávku do 24h stornovat.

Storno objednávky ze strany prodávajícího:

Prodávající má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na český trh, případně se jeho cena změní. O stornu bude zákazník informován. Pokud již hodnotu objednaného zboží ve stornované objednávce uhradil, bude mu příslušná částka vrácena v nejbližším možném termínu.

 

Dodání zboží, možnosti platby a poštovné

Ceny dopravy a poštovného najdete v podmenu - doprava a platby.

Platba převodem

Při platbě převodem předem na náš účet odesíláme pak do  10  dní ode dne přijetí platby. Počítejte s tím, že připsání platby může trvat i 3 pracovní dny.

Bankovní účet u mBANK: 670100-2208885388/6210

Pokud si zvolíte tento způsob platby můžete Vaši platbu za zboží poukázat na náš účet 4 způsoby.

1. bankovním převodem z Vašeho účtu (internetbanking, GSM banking)

2. složením peněz v hotovosti na kterékoliv pobočce naší banky přímo na náš účet

3. odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR

4. pomocí služby ePlatba - popis viz. Doprava a platby

 

 

Dobírka

Objednávky odesílané na dobírku vyřizujeme do 12-15 dní. Pokud dojde ke zdržení, budeme Vás o změnách informovat. Sledujte vždy prosím podrobný popis jednotlivých výrobků, většinu zboží máme na objednávku, některé jsou s delší dodací lhůtou!!! Jedná se ale většinou o originální ruční výrobky. Odesíláme dopravní spol.Intime/ČP - Balík do ruky, doručení do druhého dne, ode dne odeslání.

 

Osobní odběr

Při osobním odběru v Brně, v prodejně  Antik a Dekorace,  Skácelova 24, Brno rezervujeme zboží maximálně 14 dní - lze prodloužit po vzájemné domluvě. Vždy vyčkejte na zprávu, že je možné si jej vyzvednout.

 

O odeslané zásilce Vás informujeme vždy na mailovou adresu uvedenou v objednávce. Jestliže se nevyzvednutá zásilka vrátí zpět k nám a zákazník bude požadovat opětovné zaslání, hradí  veškeré tím vzniklé  náklady. Při opětovném zasílání vyžadujeme vždy platbu předem, na dobírku již nezasíláme. Sledujte vždy prosím podrobný popis jednotlivých výrobků, většinu zboží máme na objednávku, některé jsou s delší dodací lhůtou!!! Jedná se ale většinou o originální ruční výrobky.

 


Poštovné

Viz.výše uvedené

 

Práva a povinnosti prodávajícího

 

Prodávající je povinen:

VŽDY vystavit kupujícímu účetní doklad. Doklady jsou uloženy uvnitř balíčku nebo poslány mailem.

Prodávající má právo:

- odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

- odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží a za účelem upřesnění údajů se nelze se zákazníkem spojit. O tomto odmítnutí zašle informaci na e-mailovou adresu zákazníka a pokud to bude možné, společně si domluví další plnění.

- odstoupit od kupní smlouvy (závazné objednávky), stane-li se plnění nemožným (zboží nebude toho času u dodavatele skladem, bude vyprodáno) a nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.

Prodávající dále NERUČÍ za pozdní dodání zboží Českou Poštou nebo nedodání výzvy do Vaší schránky - ohledně odeslání balíčku Vás informujeme vždy, proto v případě, že máte pochybnosti o doručení, obraťte se, prosím, nejprve na Vaší dodací poštu. Standartní doba pro uložení balíčku je 14 dní.

Prodávající si dále vyhrazuje právo na zaslání neúplné objednávky, z důvodu dlouhodobé nedostupnosti u dodavatele. Pokud si přejete zaslat pouze kompletní objednávku, uveďte to prosím do poznámky v objednávce.

Prodávající má právo změnit (zvýšit či snížit) výši poštovného, pokud jej zákazník uvede do objednávky chybně, příp., pokud si zákazník přiobjedná další zboží  nebo naopak některé zboží není dodáno.

Práva a povinnosti kupujícího

Kupující je povinen :

Uvést správné registrační údaje a to zejména úplné jméno (nejlépe s diakritikou), úplnou poštovní adresu, správné telefonní číslo, abychom se s Vámi mohli v případě nutnosti co nejrychleji spojit.

Kupující nám touto registrací dává dále souhlas k zasílání informačních emailů v rámci slev a akcí v našem obchodě - toto lze samozřejmě písemně kdykoli zrušit.

Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu objednávky.

Platba by měla být provedena do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky. V případě, že takto nebude učiněno, budete informování e-mailem. Po 10kalendářních dnech bez jakékoli domluvy bude objednávka automaticky stornována.

Každou objednávku můžete do 24hodin  ZRUŠIT a to na e-mail info@dekorace-aligator.cz nebo tel: 777/616442 a to bez udání důvodu. Musíte uvést VS Vaší objednávky a jméno a příjmení.

 

Reklamační řád pro ČR

Reklamační řád se řídí dle zákona č.40/1964sb. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002sb.

Na zakoupené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců ode dne zakoupení (počíná běžet dnem převzetí zboží).

Zákazník je povinen zkontrolovat při přebírání zboží, zda obal není porušen a zboží poškozeno či odcizeno. V případě, že ano, musí na místě sepsat se zástupcem pošty protokol o poškození balíku a dohodnout se s ním na dalším postupu. Odpovědnost za poškození zboží dopravou nese plně dopravce. Zároveň musí zákazník neprodleně informovat prodávajícího o vzniklém problému. V případě neporušeného balíčku - při zjištění vady či poškození až po převzetí balíčku musí zákazník tuto skutečnost do 2 pracovních dnů od převzetí reklamovat na České Poště.

V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, musí nejprve prostřednictvím emailu nebo telefonicky sdělit, že bude zboží reklamovat. Potom musí zboží řádně zabalit a zaslat (na vlastní náklady) na adresu prodávajícího. Tento postup výrazně urychlí celý reklamační proces. K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace, doklady o zaplacení (účtenku či fakturu) a záruční list (v případě, že byl u zboží přiložen).

V případě neuznání reklamce Vám nebudou peníze za zboží vráceny - doklad o reklamaci Vám bude samozřejmě zaslán emailem.

Zboží, které posíláte k reklamaci NIKDY nezasílejte na dobírku, takové nebude přebráno.

Reklamace musí být vyřízena v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů, pokud se prodávající nedohodne se zákazníkem jinak... Veškeré vyřizování reklamací se drží platných zákonných norem.

Při uznání reklamace má zákazník právo na výměnu vadného zboží nebo vrácení platby - bez poštovného.

Tento reklamační řád nabývá platnost dnem 1.1.2009 a platí na území celé ČR. Zákazník je povinen se s reklamačním řádem seznámit. Nákupem zboží potvrzuje souhlas s tímto reklamačním řádem a zavazuje se jím řídit. Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

 

Vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů

Záruční doba na zboží začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Kupující má právo vrátit zboží prodávajícímu ve lhůtě 14 dnů ode dne předání zboží. Zboží musí být prodávajícímu doručeno na náklady kupujícího ve stanovené lhůtě v neporušeném originálním obalu a nesmí jevit známky používání. Reklamace vyřizujeme v souladu s obchodním zákoníkem. Kupujícímu nepřísluší práva se zárukami, jestliže nebyly dodrženy obvyklé obvyklé způsoby užití výrobku, nebo byly na výrobku provedeny úpravy či zásahy, nebo došlo k poškození výrobku hrubou nedbalostí, nebo nešetrným zacházením.

Pokud již se tak stane a budete chtít z jakéhokoli důvodu zboží vrátit, nezasílejte jej na dobírku – takto zaslané zboží NEBUDE PŘEBRÁNO.

Náklady na přepravné a balné hradí kupující a nebudou mu vráceny. Vrácené zboží musí obsahovat veškeré dodací doklady (doklad o zaplacení). V opačném případě nemůže být vrácení zboží akceptováno, a to do doby dodání všech příslušných dokladů.

Pokud bude zboží Vámi nedostatečně zabaleno a cestou poškozeno, bude reklamováno na České Poště (reklamace trvá cca 10 dní). ČP může, ale nemusí reklamaci uznat. V případě jejího neuznání Vám nebudou! peníze za zboží vráceny - doklad o neuznané reklamaci Vám bude samozřejmě zaslán e-mailem.

V případě zjištění rozdílu v množství nebo druhu dodávaného zboží mezi údaji ve Vaší objednávce a skutečně dodaným zbožím, je nutno podat do druhého pracovního dne od zjištění této skutečnosti zprávu na email info@dekorace-aligator.cz nebo na tel:777/616442.

Peníze za zboží budou kupujícímu vráceny převodem na jeho účet a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení a překontrolování zboží. Pokud budete chtít zaslat vrácené peníze složenkou, je nutné počítat s tím, že Vám bude ze zaslané částky odečten poštovní poplatek dle sazebníku České pošty (www.cpost.cz).Kupující nemůže odstoupit od smlouvy na dodávku zboží upraveného podle jeho přání nebo konkrétně pro jeho osobu, jakož i na zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

Ochrana osobních údajů

Velice si Vážíme Vaší důvěry a zavazujeme se, že budeme chránit Vaše data, která musela být uvedena při realizaci objednávky. Vaše data budou využita pouze provozovatelem internetového obchodu a to pouze pro účely statistického zpracování a přímé komunikace s Vámi. Vaše data nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě.
Při objednávce telefonem, prostřednictvím www, emailem  dáváte souhlas k tomu, aby Vámi uvedené údaje byly zpracovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Údaje uvedené při registraci zákazníka, či při úpravě údajů v původní registraci, slouží pouze pro účely vyřízení vašich objednávek, závazků či pohledávek. Tento souhlas můžete kdykoli odvolat a to emailem na adresu info@dekorace-aligator.cz

Závěrečná ustanovení

Tyto veškeré podmínky jsou platné od 1.5.2011. Prodávající si vyhrazuje právo je změnit bez předchozího upozornění.

 

Yzg2Mzc0